L’arxiu adjunt conté l’estudi elaborat en motiu del curs de Postgrau en Polítiques Educatives a l’Administració Local (Universitat de Barcelona), sobre la conciliació familiar, escolar i laboral a Menorca. Aquest estudi va servir posteriorment per a redactar l’Informe sobre la Conciliació, aprovat pel Consell Escolar de Menorca (que també trobareu en el meu bloc).
És avui una realitat prou manifesta el malestar generat per les dificultats per conciliar els àmbits familiar, laboral i escolar. Tres espais institucionals —família, treball i escola— que funcionen i es regeixen per lògiques i regles autònomes, que actuen simultàniament sobre qui s’hi desenvolupa i que, alhora, són identificats com a espais vitals per al desenvolupament de les persones. La finalitat del present treball és abordar aquesta realitat per tal d’orientar i definir actuacions encaminades a disminuir les conseqüències del conflicte de conciliació d’horaris.
Estudi sobre la Conciliació familiar, escolar i laboral a Menorca (Projecte de Postgrau 2004)